środa, 31 sierpnia 2011

Tapety zamówione - jupi!

Wreszcie się odważyłam i raz kozia śmierć zamówiłam tapety do domku, a niech się dzieje co chce - ważne, że mnie się podobają (bo mąż i Kubuś to typowi faceci = 0 pomocy z ich strony w kwestii wyboru).
Oto one:

1. pokój synka Kubusia będzie w stylu marynarskim, więc zamówiłam tapetę z kolekcji Simply Stripes:





2. pokój Antosia ma mieć typowo dziecięcy, słodki, pastelowy styl, dlatego wybrałam tapetę z serii Esta for Kids Jimbo (te paski mnie kompletnie urzekły):





Tapeta będzie pod skosami, reszta umalowana cappucino Beckers, a łączenie tapety i farby zakamuflujemy takim oto misiowym borderem :



Mam tylko pewne wątpliwości co, do koloru tego borderu, mam go już w domu  i wydaje mi się, że jest za żółty :( a myślałam, że będzie bardziej kremowy :(


3. to tapeta do sypialni i garderoby (zwykła, tania, na flizelinie, ale mnie urzekła):


4. ostatnia to koronkowa tapeta do holu i bardzo mi się podoba. Zdjęcie nie oddaje jej uroku, ale będzie się wyróżniać na tle szarych ścian i fajnego podświetlenia:

No, ale do mieszkania w domku to jeszcze daleka droga i uzgodniliśmy z małżem (za radą szwagierki), że przezimujemy jeszcze w blokach. Synuś będzie miał blisko do szkoły, ja z maluchem blisko na szczepienia, czy do sklepu. W związku z tym czeka mnie remont naszego blokowego pokoju: malowanie (musimy odświeżyć ściany), zakupienie nowej wykładziny i małe przemeblowanie, żeby upchać łóżeczko. Także rozpoczynam casting na nową, wyjątkowo tanią wykładzinę, najlepiej z krótkim włosiem (z długim właśnie mam do wymiany i strasznie się wytarła), w kolorze czekoladowym - może macie jakieś propozycje? No i nauka psa nie wchodzenia do pokoju, ale o to się nie martwię, bo psa mamy wyjątkowo mądrego :) (a jak nikt nie będzie widział, to i tak Tośka z psem zapoznam, no bo jak inaczej). Uważam, że dzieci lepiej rozwijają się ze zwierzętami, a nasz psiak jest kochany i ja go traktuję jak członka rodziny, tylko, że rodzina męża jest ciut innego zdania niestety.

5 komentarzy:

  1. Ja dziś w tym samym klimacie cały dzień :) Kupuję Młodemu tapetę Kubusia Puchatka

    OdpowiedzUsuń
  2. piękną tapetę wybrałaś, ja mam również w stylu marynistycznym pokoik mojego synka, zapraszam do sklepu do mnie www.kidshome.pl u mnie znajdziesz akcesoria marynistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta koronkowa jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tapety! Z wykładziną nie pomogę, bo my panelowi :). I zazdroszczę mądrego psiaka, mój niestety jest rozpieszczonym dzidziusiem i nie wiem, co się będzie działo jak pojawi się prawdziwy dzidziuś. Cóż, pewnie na jednym ramieniu będzie dziecko, a na drugim pies :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tapety... Zastanawiam się tylko, jak zgra się border z beżem... Ale to chyba najmniejszy problem :)
    Przyznam szczerze, że zazdroszczę. Nam przyszło mieszkać w wynajmowanej kawalerce, więc wszelkie dziecięce motywy na razie odpadają... A moim największym marzeniem jest meblowanie własnego mieszkanka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)