piątek, 26 sierpnia 2011

Ostatni weekend wakacji


Przyszły Antosiowe czapeczki - oto one:


Jestem chyba uzależniona od łapania okazji w allegro :)  Wczoraj znów szukałam fajnych czapeczek - może wiecie jakie firmy mają ładniejsze, bo jak widzę same pilotki to mi się płakać chce. Też kupię jakieś pilotki po kąpieli, ale ogólnie to mi się wcale nie podobają. Chyba muszę wpaść do H&M, bo tam są jakieś ciekawsze wzory. Jak macie wypróbowane firmy szyjące ciuszki dziecięce to piszcie - z góry dziękuję, bo bardzo przydadzą się sprawdzone opinie :) Wczoraj w nocy kupiłam fajną smerfetkę i niedrapki do pary :)



A teraz właśnie wypiłam słabą kawkę z dużą ilością mleczka (albo jak kto woli mleczko z małą ilością kawki), zjadłam kawałek ciasta śliwkowego (przepis  zachowam, bo jest pyszne nawet z tą przypaloną kruszonką) i ruszamy z Tośkiem w wir sprzątania przed weekendem. W niedzielę mamy mieć gości i liczę na ładną pogodę i grilla na działce :) A mój syn pierworodny wesoło hasa na rowerze z koleżankami i kolegami z klasy i odlicza ostatnie dni wakacji :(  I znów zacznie się wstawanie, ranny pośpiech, popołudniowe lekcje. Jeszcze musimy kupić książki i plecak - resztę obkupiliśmy wcześniej.
No i zaczął się 22 tydzień ciąży - Tosiek jest małym krętasińskim i miewa czkawkę, co jest zabawnym odczuciem. I właśnie doczytałam, że w tym tygodniu wreszcie otworzy oczka z czego bardzo się cieszę (ale nasze maleństwo szybko rośnie!).

4 komentarze:

  1. Wszyscy mówili mi, że czas leci jak oszalały po 20 tygodniu. Sprawdza się :)

    Ja nie mam jakiś ulubionych firm ubrankowych, ale rzeczywiście h&m'owe mają fajny styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja bardzo lubię rzeczy z H&M właśnie, ale bardo takie np. stonowane, słodziaszne są z Mamas&Papas. Miałam taką jedną bluzę dla mojej Klaudusi, która była śliczna i strasznie "przytulińska"

    22 tydzień ciąży - o, to masz jeszcze sporo czasu rozkoszowania się swoim brzuszkiem. Ja bardzo lubiłam być w ciąży obydwa razy, bo nie miałam zbytnich dolegliwości, czułam się super i mogłam kontemplować wzrost brzuszka, a w nim maleństwa. Życzę Ci, by i u Ciebie było podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepis w poście dzisiejszym na Twoje życzenie dodałam, zapraszam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniej więcej na tym etapie ciąży zaczęłam czuć się jak człowiek :)

    Najlepsze okazje można ustrzelić w second handach - zwłaszcza te dla najmniejszych dzieci są super, bo noworodki raczej nie niszczą odzieży ;)
    Co do firm, to super są rzeczy z Early days, next'a i mamas and papas też :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)