środa, 20 lutego 2013

pokoik Antosia

Pokoik Antosia pomalutku się urządza i jak na razie jestem całkiem zadowolona, choć ciut odbiegłam od planów pierwotnych (wszystkie mebelki miały być białe). Nie dawno przybyły właśnie nowe mebelki z brązowo-szarymi frontami i białymi półkami i bardzo nam się to ładnie komponuje :)
Wybrałam też taki oto wieszaczek na antosiowe obrazki:


Lampka wreszcie stanęła na właściwym miejscu:



zaś antosiowe zabawki zamieszkały na półkach:



łóżeczko też znalazło się w innym miejscu (używamy go wyłącznie do zabawy w A kuku):



braciszkowie w akcji :)


Brakuje jeszcze kilku dodatków, jedna ściana jest calutka pusta, ale mam już oczywiście pomysł jak ją zagospodarować. Myślę nad fajną ścienną naklejką i półkami na obrazki, zdjęcia itp. W przyszłości dojdzie stolik i krzesełka, ale póki co dywan i podłoga w zupełności do zabawy wystarczają :)

5 komentarzy:

  1. Te detale co pokazałaś są super!! Ciekawe jak wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się bardzo podoba, jest delikatnie, pastelowo, ale nie za słodko i do tego wszystkiego nie drogim kosztem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokoik piekny!!! ale mi się marzą takie zdjęcia Karinki bawiącej się z rodzeństwem ech... pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Ja wciąż jestem na etapie wykańczania antosiowego pokoju.... Mam nadzieję, że kiedyś to się skończy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)